dijous, 12 de febrer del 2009

Anem per bon camí!



Felicitats a tots i a totes! Felicitats per fer vostre aquest projecte! Els que encara no heu pogut entrar no us amoïneu...tot és qüestió de voler-ho fer i temps! Fins la propera!


...Per cert..aquest taurò és mascle o femella???

Bon dia Mónica!
Bé aquí estic jo comentant al nostre blog... Com has demanat que et responguem a la pregunta que feies, doncs jo et dono la meva opinió: es famella, perquè el mascle té dos penis que li surten de les aletes pèlviques. Jo em vaig despedint. Adéu.

att; Laura Gutiérrez.

7 comentaris:

  1. Bon dia Mónica!
    Bé aquí estic jo comentant al nostre blog... Com has demanat que et responguem a la pregunta que feies, doncs jo et dono la meva opinió: es famella, perquè el mascle té dos penis que li surten de les aletes pèlviques. Jo em vaig despedint. Adéu.

    att; Laura Gutiérrez.

    ResponElimina
  2. Hola!!!
    He buscat i he trobat el sexe d'aquest tauró
    Segons la meva opinió, aquest tauró es femella perquè no té pterigòpodes

    Albert Cumella Ruiz
    1r ESO C

    ResponElimina
  3. Bon dia Mónica...
    Yo te respondre a la teva pregunta, es femella perquè no pterigóppodo, en canvi el mascle si. Bé jo ja he donat la meva opinió ara això no se si estarà bé. Adéu Mónica.
    Boris Guerrero.

    ResponElimina
  4. Hola Monica
    jo crec que el taurò és una famella perque te vulva.LINA ELOGRI

    ResponElimina
  5. hola Mónica aquest tauró es femella perquè te vulva.
    Mariana Aljaro

    ResponElimina
  6. hola Mónica Cobas, aquet Tauró ews Femella per que te 2 lamines, i el Tauró Mascle te 1 lamina.

    deu i fins el dimarts!!!!

    Gerard Taboada Salinas 1ºA

    ResponElimina
  7. Bon dia :)
    Aquest tauró és una femella.. perque si fos mascle li surtirian
    dos penis i la femella no en te la femella te vulva
    A l'excursió que vam fer a l'Aquarium em va agradar molt m'ho vaig pasar molt bé.


    Mireia Portero 1rB

    ResponElimina